Új celebek a láthatáron?

 2011.08.07. 22:15

A napokban a Viva TV-n (vivatv.hu) egyre többet látok a Napi TOP 10 című műsorban egy bizonyos számot és napról-napra egyre előkelőbb helyen. Nos, ha valaki a képre néz lehet már egyből beugrik Neki melyik együttesről is van szó :) Igen! A Kelemen Kabátban együttes. Mikor először meghallottam a videóklippet, akkor mondtam: "Jézusom, egy újabb őrült banda?" Persze közben röhögtem azokon a ruhákon és kiegészítőkön xD Aztán erre a nevetésre rátett egy lapáttal mikor a videóklipp végén megláttam az együttes nevét. Akkor megszólaltam: "Okés! Holnap bejelentem a  Kabrió gatyában nevű együttes létrejöttét..." xD Sokan elítélik a dalt, mert buzis, gyerekes (amiben van némi igazság szerintem is XD), de tudni kell, hogy a dal lényege a szórakoztatás, poénkodás.

Annyira fülbemászó a dallamnak a refrénje, hogy másnap meg is kerestem YouTube-on (youtube.com).

Refr.:
Nyári dallam járja át a szívem, nyári napfény égeti a testem.
Téged akarlak oh baby, gyere velem tőlem nem kell félni,
Love, sex suttogd újra, együtt érünk fel a csúcsra,
Ketten az éjszakában,táncra hív Kelemen Kabátban.

 

 

Szóval végig néztem a videót a YouTube-on és utána videó ajánlóba kiadott egy másik elmés emert:

 

Johnny Gold

Köztudott (még a TV-ben is láthattuk), hogy Johnny Gold - magyarul Arany János - berobbant a köztudatba a "Minden jó velem" című számával. A Facebook-on 1 hét alatt több mint 10.000-en like-olták és post-olták a videóklippet. Nos a Kelemen Kabátban őrült videóklippje utána megjelenő videóajánlóban találtam rá Johnny legújabb klippjére: "A mellizmon túl" című számára. Nos mit is mondhatnék? Eredeti Johnny stílusú lett! Nekem bejön, mert poén az egész, épp úgy mint a "Minden jó velem". xD

Ha tetszett ez a blogbejegyzés, akkor nyomj egy Tetszik gomb-ot kérlek, így több ismerősöd értesülhet a Kelemen Kabátban együttesről és Johnny Gold-ról! :)

Címkék: celeb youtube you tube viva tv johnny gold kelemen kabátban nyári dallam minden jó velem a mellizmon túl

A bejegyzés trackback címe:

https://pontosanaz.blog.hu/api/trackback/id/tr83132616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása